Správa firem

V agendě Firmy je uveden seznam jednotek, ke kterým má přihlášený uživatel přístup.

Správa firem

1. Vytvoření nové firmy

Videonávod: Registrace, přihlášení a založení firmy v aplikaci

Videonávod: Založení firmy z programu POHODA

Existuje několik způsobů, jak v aplikaci mPOHODA vytvořit novou firmu.

Po založení firmy pozvěte uživatele, kterým chcete dát do založené jednotky přístup a přidělte jim uživatelskou licenci, aby mohli v aplikaci mPOHODA vytvářet a spravovat záznamy.

Do účetní jednotky se lze pak přihlašovat i z aplikace určené pro chytré telefony a tablety s operačním systém Android nebo iOS. Všechny záznamy vytvořené na mobilních zařízeních se synchronizují s webovou aplikací a odtud pak s programem POHODA.

2. Opuštění firmy

  • Uživatel, který již nadále nechce mít přístup do nějaké firmy, musí v seznamu firem zvolit povel Odejít.

  • Ve firmě musí být vždy minimálně jeden administrátor. Pokud chce firmu opustit poslední administrátor, musí svou funkci předat jinému uživateli.

  • Opustit firmu může uživatel z vlastního rozhodnutí. Pokud chcete jinému uživateli zabránit v přístupu do vaší firmy, musíte jej odstranit ze seznamu uživatelů.

3. Odstranění firmy

Chcete-li smazat vytvořenou firmu, zvolte v seznamu firem povel Odstranit.

Pokud pracujete na mobilních zařízeních offline, nejdříve proveďte sehrání dat.

Spustíte tím časovou lhůtu, během které je možné firmu obnovit a dál ji používat k vystavování dokladů. Firma určená ke smazání, u které ještě nevypršela lhůta pro její obnovení, je nadále vedena v seznamu firem. Zvolením povelu Obnovit uvedete firmu zpět v platnost. Po vypršení lhůty dojde k odstranění jednotky ze seznamu firem.

Zpět na začátek

TeamViewer Stáhněte si program TeamViewer a spojte se s námi přímo.